Særlige dage

Fødselsdag i børnehaven:

Når jeres barn har fødselsdag, fejrer vi fødselsdagen med flag og fødselsdagssang i den gruppe barnet hører til.
I må gerne tage noget spiseligt med, jeres barn kan dele ud i gruppen. I bestemmer selv hvad det skal være, men vi henstiller til at det kun er én ting.
Vi holder altid fødselsdagen i forbindelse med frokost.
I er også meget velkomne til at invitere os hjem til fødselsdag, hvis det er muligt at komme til jer via offentlig transport eller gå-afstand.
Dette skal selvfølgelig planlægges med personalet.

Barn med fødselsdagsflag  Børn sidder i bålhytte og fejre fødselsdag med slikpose og flag  Barn deler ud af fødselsdagsguf til de andre børn

Årlig sommerfest fredag i uge 34:
Det er for hele huset hvor forældre og søskende bliver inviteret til hygge og fællesspisning.

Juleforældrekaffe:
Det er for forældre og søskende, hvor vi serverer æbleskiver ved bålet og laver forskellige juleaktiviteter.

Bedsteforældredag:
Onsdag, dagen før Kristi Himmelfart inviteres bedsteforældre til at komme og plante en blomst på legepladsen sammen med deres barnebarn, lege og hygge og spise deres medbragte madpakke sammen med os.

Plantekasser på legepladsen

Fastelavnsfest:
Alle børn slår katten af tønden på legepladsen.